loading...

گلبرگ سیر

بازدید : 419
سه شنبه 20 خرداد 1399 زمان : 19:22

تور تابستان 99

در همه شهرها و کشورهای جهان، تابستان فصل اوج سفر ها محسوب می شود. مدرسه ها و دانشگاه ها تعطیل می شوند و از برف و باران هم خبری نیست. به ویژه شهرهای ساحلی در این فصل، پذیرای گردشگران بسیاری خواهند بود. این مسئله احتمالا امسال بازتاب گسترده تری دارد. با توجه به این که بیشتر سفرهای بهاری کنسل شده اند، چشم ها به تابستان دوخته شده است! مقاصد بسیاری را می توان برای یک سفر تابستانی انتخاب کرد. بعضی جاها شهرت بیشتری دارند و بعضی دیگر، کمتر شناخته شده هستند. با این حال، انتخاب مقصد سفر به سلیقه خودتان بستگی دارد و این که چه نوع تفریحاتی را می پسندید. امروز قصد داریم با ارائه توضیحات کامل درباره انواع تور تابستان 99 به شما در انتخاب یک سفر مناسب کمک کنیم بهترین مقصد را برگزینید و بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید.

معرفی تور تابستان 99


قیمت تور تابستان 99


همان طور که می دانید، مقاصد مختلفی را می توان برای تورهای تابستانی انتخاب کرد و بسته به مقصدی که انتخاب می کنید، هزینه های تور تابستان 99 متفاوت خواهد بود. هر چه مقصد سفرتان نزدیک تر و طول مدت پرواز کوتاه تر باشد، هزینه ای که لازم است پرداخت کنید، کمتر خواهد شد. برای مثال هزینه سفر به کشورهایی که با آن ها مرز مشترک داریم، مثل ترکیه، در مقایسه با سفر به کشورهای دورتر مثل مالزی، هزینه کمتری خواهد داشت. طبیعتا این قیمت در مورد تور اروپا و تورهای ترکیبی بیشتر است. مسئله دیگر نوع و سبک سفر شما است. این که سفرهای ماجراجویی را دوست دارید یا ترجیح می دهید لاکچری سفر کنید. در پکیج های سفر، طیف متنوعی از هتل ها به شما ارائه می شود که با توجه به سبک و سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. هر چه تعداد ستاره ها و درجه کیفی هتل بالاتر باشد، هزینه تور نیز بیشتر می شود. با توجه به خدماتی که دریافت می کنید، سفر با تور نسبت به سفرهای انفرادی مقرون به صرفه تر و البته بدون دغدغه تر است. این خدمات علاوه بر رزرو بلیت و هتل و انجام امور مربوط به ویزا، شامل بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گردش شهری، لیدر فارسی زبان و ... می شود.

آفر تور تابستان 99

برای دسترسی به بهترین آفر های آژانس های مسافرتی، لازم است پیگیر اطلاعیه های آن ها باشید و در خبرنامه ها عضو شوید. ما سعی می کنیم بهترین سفر ها را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار مسافران خود قرار دهیم و برای هر سلیقه ای پیشنهادی داشته باشیم. پکیج های تابستانه را تحت نظر داشته باشید تا بتوانید به سرعت از پیشنهادهای ویژه مطلع شوید. یک تیم کارشناس دائما در حال رصد کردن وضعیت مقصدهای مختلف و پرواز ها و هتل ها هستند تا بتوانند بهترین آفر ها را به شما ارائه دهند.


انواع تورهای تابستانی

تورهای تابستانی در همه شهرها و کشورهای جهان، حال و هوای ویژه ای دارند. فستیوال های متعددی در این فصل برگزار می شود و وسوسه تفریح و ورزش زیر نور آفتاب، گردشگران بسیاری را از خانه های خود بیرون می کشد! بارش ها متوقف می شوند و روزها طولانی تر هستند. مدت بیشتری را می توانید از روشنایی روز بهره ببرید و فرصت بیشتری برای گشت و گذار در اختیارتان خواهد بود. شهرها و کشورهای ساحلی در این فصل طرفداران بیشتری دارند. ترکیب آب و آفتاب برای همه جذاب است و ورزش های آبی نشاط زیادی در مردم ایجاد می کنند. حتی این روزها آفتاب سوختگی یا برنزه شدن تابستانی یکی از فاکتورهای زیبایی به شمار می رود و همین مسئله، باعث روانه شدن خیل گردشگران به ساحل ها می شود!
اگر شما هم از علاقه مندان تفریحات ساحلی باشید، گزینه های مختلفی را در اختیار خواهید داشت. ما بهترین پکیج ها را برای بهترین مقاصد ساحلی ارائه می کنیم. اگر می خواهید طبیعت استوایی را ببینید، ماساژ بگیرید و در آب های زلال غواصی کنید، تایلند یک گزینه عالی برای تان محسوب می شود. جایی پر از پدیده های طبیعی جذاب، میوه های رنگارنگ، تفریحات مجردی و خانوادگی و البته پارک های آبی و سواحل زیبا. مالزی نیز یک گزینه عالی برای گذراندن تعطیلات تابستانی است. کشوری با جنگل های انبوه و سواحل بکر، فرهنگ غنی، امنیت و البته انواع و اقسام غذاها و خوراکی های خوشمزه!
برای کسانی که مقاصد نزدیک تر را می پسندند، ترکیه یک کشور ایده آل است. آنتالیا، کوش آداسی، مارماریس و البته استانبول، تماشایی ترین شهرهای ترکیه هستند و همه آن ها به دریا راه دارند. اگر می خواهید فقط در هتل استراحت کنید و در ساحل آفتاب بگیرید، آنتالیا گزینه ای بی نظیر است. اگر به تماشای بناهای تاریخی و بافت شهری جذاب و البته خرید کردن علاقه دارید، استانبول پذیرای شما خواهد بود. مارماریس یک منطقه ساحلی لوکس محسوب می شود و هتل ها و رستوران های شیک آن برای لاکچری پسندها بسیار جذاب است. کوش آداسی و جزیره پرنده هم مناظر دریایی بسیار جذابی را در اختیار گردشگران قرار می دهد.
برای کسانی که می خواهند معماری شهری و تاریخی و البته زیبایی طبیعی قفقاز را تماشا کنند، گرجستان یک مقصد عالی است و البته سواحل مغناطیسی دریای سیاه را نیز در اختیارتان می گذارد. بلغارستان نیز ارزان ترین کشور اروپایی است که با داشتن طبیعت زیبا و تاریخ کهن در کنار سواحل تماشایی، هر سال گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.
تور اروپا همیشه یکی از جذاب ترین گزینه ها است. طبیعت این قاره بسیار زیبا است و تفریحاتی که در آن یافت می شود نیز بسیار متنوع هستند. ترکیب جاذبه های تاریخی با مدرن ترین المان های شهری، این قاره سبز را به یک گزینه عالی برای سفرهای تابستانی تبدیل می کند. روسیه نیز یکی دیگر از انتخاب هایی است که در اختیار خواهید داشت. کشوری که هم ویژگی های اروپایی دارد و هم نشانه هایی از فرهنگ آسیا در ان دیده می شود. بزرگ ترین کشور جهان و قطعا یکی از قدرت های برتر جهانی که تاریخی غنی و پر فراز و نشیب و البته طبیعتی منحصر به فرد دارد. از ایستگاه های مترو تا کافه های خیابانی، هر گوشه ای از این کشور را که نگاه کنید، جلوه ای از زیبایی خاص روسی در انتظارتان خواهد بود.

منبع: تور تابستان 99

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 144
  • بازدید سال : 610
  • بازدید کلی : 31006
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی